סוף עצוב: נקבע מותה של הצעירה שתועדה חטופה בעזה

    פנחס בן זיו No Comments on סוף עצוב: נקבע מותה של הצעירה שתועדה חטופה בעזה

    חרבות ברזל – מאמץ זיהוי הקרבנות נמשך: 823 אזרחים שנרצחו במלחמה זוהו עד כה ע"י משטרת ישראל. 715 חללים הובאו לקבורה. במקביל, נמסרה הודעה על קביעת מותה של הנערה שני לוק, שתועדה מוחזקת בשבי החמאס ברצועה

    23:59
    19.05.24
    נתי קאליש No Comments on סופית: הגה"צ ר' מיילך בידרמן ידליק בבית שמש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בפעילות משותפת של משטרת ישראל, צה"ל, משרד הבריאות, המכון לרפואה משפטית, וארגוני מתנדבים בתחנת ריכוז החללים במחנה שורה, נמשך מאמץ הזיהוי של קרבנות הרצח ההמוני מתחילת הלחימה.

    עד היום (30.10.23) זוהו בתחנת ריכוז החללים במחנה שורה 823 חללים שהם מעל 85% מהאזרחים (שאינם חיילים) אשר נרצחו במערכה וגופותיהם הובאו לזיהוי במחנה.

    עד כה הועברו לקבורה 715 חללים.

    תחנת ריכוז החללים הוקמה שעות לאחר פרוץ המלחמה, והועברו אליה מאות גופות של אזרחים שנרצחו בפיגוע.

    אלפי שוטרים פועלים בעבודה במשמרות מפרוץ המלחמה, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, ונוטלים חלק במלאכת הזיהוי הקשה, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, בכדי לבצע תהליך זיהוי מלא. עם השלמת תהליך הזיהוי מועבר המידע לצוותי הבשורה המרה המודיעים לבני המשפחות על השלמת הזיהוי וההכנה לקראת הבאת היקירים לקבר ישראל.

    במקביל, הבוקר פורסם כי אותרה גופתה של שני לוק, שנחשבה כחטופה בשבי החמאס ואף תועדה אזוקה על רכב של המחבלים בתוך הרצועה. מאוחר יותר הוצאה הבהרה ע"י משפחתה לידיעה, רותי, בת דודתה של שני, סיפרה: "קיבלנו הודעה רשמית אתמול מצה"ל וזק"א עם מכתב כתוב שבו נאמר לנו שנמצאה עצם מבסיס הגולגולת, שזהה ל-DNA של שני. הרופאים קבעו שאדם לא יכול לחיות ללא העצם הזו, ולכן הם הסיקו שהיא מתה. הם התייעצו עם שני מומחים נוספים שפסקו את זה וגם עם רב". לסיכום: גופתה לא נמצאה ולא הוחזרה – נמצאו רקמות ונקבע ע"י 3 מומחים שהיא נרצחה ולא בין החיים.



    0 תגובות